понедељак, 22. фебруар 2010.

Lamingtons/Čupavci

Mislim da su Čupavci jedni od onih kolača koji su obeležili svačije detinjstvo.I moji klinci ih volu.Svidja im se i izgled,te čokolada uvrljana u kokos pa najzad i sam naziv.

Ovoga puta su radjeni po receptu iz Masaterine Beleznice,povodom FBIRukavica,food blog igrice koju je pokrenula mamajac

Sastojci:

Za testo:

3 jaja

13 kašika ulja

16 kašika brašna

10 kašika šećera 

1dcl mleka

1 prašak za pecivo


Za čoko krem:

sa malim izmenama:

200g margarina

4 štangle čokolade

2dcl mleka

200g šećera

Za posip :

kokos


Priprema:

Testo umutiti od navedenih sastojaka za testo,znači prvo belanca izmiksati,te dodati šećer,zumanca,brašno,ulje i prašak za pecivo.

Izliti u pleh,najbolje je obloziti ga pak papirom,da biste kasnije mogli da izvadite lakse ovu koru,te peći u predgrejanoj rerni na 200C.

Ostaviti pečeni biskvit da se ohladi,a potom ga izvaditi iz pleha i iseći na podjednake,lepse je i manje kocke.

Skuvati kremu od čokolade te viljuskom uzimati svaku kocku i umakati u čoko krem a potom uviti u kokos.

Smatram da je recept dobar,odnosno testo za biskvit se zaista ne podigne previse tokom pečenja,sto mi se posebno dopada.Kremu sam malo izmenila,zbog ruma,jer moj suprug i nije neki ljubitelj...

Sve u svemu da se i videti da je recept za čistu 5!