недеља, 11. јул 2010.

Ginger Syrup/Sirup od Đumbira


Kada je vruće i u letnjem periodu,deca i ja unosimo zaista mnogo tečnosti.Najviše bih volela da i moja deca kao i ja uglavnom piju vodu,ali deca kao deca,teško im je udovoljiti,nagovoriti ih...:)

Ovaj sirup sam radila prošle godine,i tada mi se jos mnogo dopao,sada sam ga ponovo pravila po receptu od monsoon.

Umesto limete sam koristila limun,sve ostalo je isto...:)

Potrebno je:

6dcl vode

100g čećera

1 limeta ili lumun

1 koren djumbira-oko 7cm veličine

Priprema:

Djumbir izrezati na ploške i pomešati u većem sudu sa šećerom i vodom.

Oguliti koricu limuna(prethodno ga dooobro operite) i iscedite sok.

Kuvati sve dok ne proključa,a potom na umerenoj vatri kuvati još 10-tak minuta.

Procediti i potom ohladiti.

Kombinovala sam ga i sa mineralnom i sa običnom vodom.

Osvežavajuće i zdravo....:)